МОЖЛИВОСТІ ТА СПОСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОГО ПРОДУКТУ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ДЛЯ ПРОГНОЗУВАННЯ МАЙБУТНЬОГО НАБОРУ СТУДЕНТІВ НА ПРИКЛАДІ АНАЛІЗУ ЗАГАЛЬНИХ ПОКАЗНИКІВ ВСТУПНОЇ РЕКЛАМИ ПРИВАТНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ «IT STEP UNIVERSITY»
DOI:
https://doi.org/10.15802/rtem2020/228879Ключові слова:
реклама, вступна кампанія, соціальні мережі, студенти, абітурієнти, освітній заклад, математичний аналізАнотація
Мета. Дослідити та з’ясувати можливості реклами для досягнення високого рівня популяризації, актуальності та здобуття уваги великої цільової аудиторії, а також забезпечення достатнього набору студентів до освітнього закладу. Методика. В процесі дослідження використані математично-економічний аналіз; рівняння одночинникової прямої залежності; структурний метод; контент стратегії; порівняльний аналіз; системний аналіз. Результати. Розглянуто можливості та способи реалізації рекламного продукту у соціальних мережах. Розроблена математична модель параметрів одночинникового рівняння лінійного тренду прямої залежності. Наукова новизна. Запропоновано метод стійкої залежності між чинниками, що впливають на кількість набору студентів, і результативною ознакою. Доведено, що результативна ознака (кількість набраних студентів) залежить від багатьох факторів. Практична значимість. Запропоновано рекомендації щодо моніторингу використання та впливу реклами за допомогою математичного аналізу не лише в період вступної кампанії, а й також протягом всього року, щоб розраховувати на велике залучення аудиторії, і, відповідно, притік студентів до освітнього закладу. Необхідно пам’ятати, що реклама є рушійною силою, особливо це необхідно для просування та впізнаваності Університету.
Посилання
Kontseptsiia rozvytku tsyfrovoi ekonomiky ta suspilstva Ukrainy na 2018-2020 roky. Rozporiadzhennia Kabinetu Ministriv Ukrainy vid 17 sichnia 2018 r. [The concept of development of the digital economy and society of Ukraine for 2018-2020. Order of the Cabinet of Ministers of Ukraine of January 17], Retrieved from: URL: https://minfin.com.ua/ua/2018/01/17/31946820/ (data zvernennia: 25.09.2020). (in Ukrainian)
Kulynych, O. I. & Kulynych, R. O., (2019). Statystychne modeliuvannia i prohnozuvannia dlia obgruntuvannia prohram sotsialno-ekonomichnoho rozvytku [Statistical modeling and forecasting to substantiate the program of social and economic development]. Khmelnytskyi. (in Ukrainian)
Lebedenko, M. S. (2011). Veb-resurs yak efektyvnyi instrument marketynhovykh komunikatsii [Web resource as an effective tool of marketing communications]. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu, 2 (1), 178–182. (in Ukrainian)
Khaustov, M. M. (2019). Teoretychni aspekty provedennia reklamnykh kampanii u merezhi Internet [Theoretical aspects of conducting advertising campaigns on the Internet]. Biznesinform, 7, 350-361. Retrieved from: URL: //www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2019-7_0-pages-350_361.pdf. (data zvernennia: 29.09.2020). (in Ukrainian)
IT Step University. Retrieved from: URL: https://high.itstep.org/. (data zvernennya: 29.09.2020).
IT Step University. Retrieved from: URL: https://www.facebook.com/ITStepUniversity/. (data zvernennya: 29.09.2020).
IT Step University. Retrieved from: URL: https://high.itstep.org/2019/09/02/it-step-university-vvijshov-u-p-yatirku-zakladiv-vy-shhoyi-osvity-za-konkursny-my-balamy-abituriyentiv-zgidno-rejty-ngu-dou-ua/?utm_source=facebook. (data zvernennya: 29.09.2020).