МОЖЛИВОСТІ ТА СПОСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОГО ПРОДУКТУ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ДЛЯ ПРОГНОЗУВАННЯ МАЙБУТНЬОГО НАБОРУ СТУДЕНТІВ НА ПРИКЛАДІ АНАЛІЗУ ЗАГАЛЬНИХ ПОКАЗНИКІВ ВСТУПНОЇ РЕКЛАМИ ПРИВАТНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ «IT STEP UNIVERSITY»

Автор(и)

  • О.П. КАЛІНСЬКА Приватний заклад вищої освіти «IT Step University», Україна https://orcid.org/0000-0003-2939-2071
  • К.Ю. ГАВРИШ Приватний заклад вищої освіти «IT Step University», Україна

DOI:

https://doi.org/10.15802/rtem2020/228879

Ключові слова:

реклама, вступна кампанія, соціальні мережі, студенти, абітурієнти, освітній заклад, математичний аналіз

Анотація

Мета. Дослідити та з’ясувати можливості реклами для досягнення високого рівня популяризації, актуальності та здобуття уваги великої цільової аудиторії, а також забезпечення достатнього набору студентів до освітнього закладу. Методика. В процесі дослідження використані математично-економічний аналіз; рівняння одночинникової прямої залежності; структурний метод; контент стратегії; порівняльний аналіз; системний аналіз. Результати. Розглянуто можливості та способи реалізації рекламного продукту у соціальних мережах. Розроблена математична модель параметрів одночинникового рівняння лінійного тренду прямої залежності. Наукова новизна. Запропоновано метод стійкої залежності між чинниками, що впливають на кількість набору студентів, і результативною ознакою. Доведено, що результативна ознака (кількість набраних студентів) залежить від багатьох факторів. Практична значимість. Запропоновано рекомендації щодо моніторингу використання та впливу реклами за допомогою математичного аналізу не лише в період вступної кампанії, а й також протягом всього року, щоб розраховувати на велике залучення аудиторії, і, відповідно, притік студентів до освітнього закладу. Необхідно пам’ятати, що реклама є рушійною силою, особливо це необхідно для просування та впізнаваності Університету.

Біографії авторів

О.П. КАЛІНСЬКА, Приватний заклад вищої освіти «IT Step University»

к.п.н., доцент Приватного закладу вищої освіти «IT Step University», старший викладач кафедри економіки і маркетингу Інституту підприємництва та перспективних технологій Національного університету «Львівська політехніка» (за сумісництвом)

К.Ю. ГАВРИШ, Приватний заклад вищої освіти «IT Step University»

студентка 3 CS-31 групи

Посилання

Kontseptsiia rozvytku tsyfrovoi ekonomiky ta suspilstva Ukrainy na 2018-2020 roky. Rozporiadzhennia Kabinetu Ministriv Ukrainy vid 17 sichnia 2018 r. [The concept of development of the digital economy and society of Ukraine for 2018-2020. Order of the Cabinet of Ministers of Ukraine of January 17], Retrieved from: URL: https://minfin.com.ua/ua/2018/01/17/31946820/ (data zvernennia: 25.09.2020). (in Ukrainian)

Kulynych, O. I. & Kulynych, R. O., (2019). Statystychne modeliuvannia i prohnozuvannia dlia obgruntuvannia prohram sotsialno-ekonomichnoho rozvytku [Statistical modeling and forecasting to substantiate the program of social and economic development]. Khmelnytskyi. (in Ukrainian)

Lebedenko, M. S. (2011). Veb-resurs yak efektyvnyi instrument marketynhovykh komunikatsii [Web resource as an effective tool of marketing communications]. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu, 2 (1), 178–182. (in Ukrainian)

Khaustov, M. M. (2019). Teoretychni aspekty provedennia reklamnykh kampanii u merezhi Internet [Theoretical aspects of conducting advertising campaigns on the Internet]. Biznesinform, 7, 350-361. Retrieved from: URL: //www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2019-7_0-pages-350_361.pdf. (data zvernennia: 29.09.2020). (in Ukrainian)

IT Step University. Retrieved from: URL: https://high.itstep.org/. (data zvernennya: 29.09.2020).

IT Step University. Retrieved from: URL: https://www.facebook.com/ITStepUniversity/. (data zvernennya: 29.09.2020).

IT Step University. Retrieved from: URL: https://high.itstep.org/2019/09/02/it-step-university-vvijshov-u-p-yatirku-zakladiv-vy-shhoyi-osvity-za-konkursny-my-balamy-abituriyentiv-zgidno-rejty-ngu-dou-ua/?utm_source=facebook. (data zvernennya: 29.09.2020).

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-11-30

Як цитувати

КАЛІНСЬКА, О., & ГАВРИШ, К. (2020). МОЖЛИВОСТІ ТА СПОСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОГО ПРОДУКТУ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ДЛЯ ПРОГНОЗУВАННЯ МАЙБУТНЬОГО НАБОРУ СТУДЕНТІВ НА ПРИКЛАДІ АНАЛІЗУ ЗАГАЛЬНИХ ПОКАЗНИКІВ ВСТУПНОЇ РЕКЛАМИ ПРИВАТНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ «IT STEP UNIVERSITY». REVIEW OF TRANSPORT ECONOMICS AND MANAGEMENT, (4(20), 195–204. https://doi.org/10.15802/rtem2020/228879

Номер

Розділ

ЦИФРОВА ЕКОНОМІКА, МАТЕМАТИЧНІ І ІНСТРУМЕНТАЛЬНІ МЕТОДИ ЕКОНОМІКИ