ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧОЇ ЦІННОСТІ ПОСЛУГИ ВИКОРИСТАННЯ ВАНТАЖНИХ ВАГОНІВ
DOI:
https://doi.org/10.15802/rtem2024/313456Ключові слова:
ціноутворення, клієнтоорієнтованість, вантажні вагони, транспортна послуга, споживча цінність послугиАнотація
Мета. Аналіз та систематизація основних підходів до формування споживчої цінності послуги використання вантажних вагонів, що надаються АТ «Укрзалізниця» клієнтам при перевезенні вантажів залізничним транспортом. Методика. Аналіз, синтез, систематизація інформації та показників діяльності залізничного транспорту щодо використання вантажних вагонів комерційними клієнтами. Результати. У статті визначені основні підходи до формування споживчої цінності послуги використання вантажних вагонів, що надається АТ «Укрзалізниця» і іншими власниками вагонів замовникам цієї послуги. Наукова новизна. Надані практичні рекомендації щодо покращення клієнтоорієнтованості компанії при наданні вантажних вагонів у використання під час перевезення вантажів залізницями України на основі систематизації підходів до формування споживчої цінності такої послуги. Практична значимість. Отримані дослідженням результати можуть бути використані маркетинговими підрозділами залізничного транспорту, що займаються організацією та наданням послуг з перевезення вантажів, для покращення якості обслуговування клієнтів.
Посилання
Bakalinskyi, O. V., & Malitskyi, V. V. (2022). Analiz diyi rynkovykh chynnykiv, yaki vyklykayutʹ novitni tendentsiyi rynku vykorystannya vantazhnykh vahoniv [Analysis of the market factors causing new trends in the freight wagon usage market]. Naukovyi zhurnal «Avtomobilʹni dorohy i dorozhnye budivnytstvo», (112), 401–414. https://doi.org/10.33744/0365-8171-2022-112-401-414
Bakalinskiy, O. V., & Melnyk, T. S. (2019). Tsilisne upravlinnia spozhyvchoiu tsinnistiu zaliznychnykh perevezen: praktyka zaprovadzhennia metodolohichnoho pidkhodu [Holistic management of consumer value in railway transportation: Practice of methodological approach implementation]. Review of Transport Economics and Management, (1[17]), 141–150. https://doi.org/10.15802/rtem.v0i1(17).168587
De Donnea, F. X. (1972). Consumer behaviour, transport mode choice and value of time: Some micro-economic models. Regional and Urban Economics, 1(4), 355–382. https://doi.org/10.1016/0034-3331(72)90025-5
Mogaji, E., & Erkan, I. (2019). Insight into consumer experience on UK train transportation services. Travel Behaviour and Society, 14, 21–33. https://doi.org/10.1016/j.tbs.2018.09.004
Muro-Rodríguez, A. I., Perez-Jiménez, I. R., & Gutiérrez-Broncano, S. (2017). Consumer behavior in the choice of mode of transport: A case study in the Toledo-Madrid Corridor. Frontiers in Psychology, 8, Article 1011. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2017.01011
Zhurylo, V. V. (2022). Otsinka ta analiz pokaznykiv spozhyvchoi loialnosti u marketynhovii diialnosti kompanii [Assessment and analysis of consumer loyalty indicators in company marketing activities]. Skhidna Yevropa: Ekonomika, biznes ta upravlinnia, (34), 87–95.
Antymonopolʹnyy komitet Ukrayiny. (2019). Zvit pro rezultaty doslidzhennia rynku perevezennia vantazhiv zaliznychnym transportom za 2017–2018 roky [Report on the results of the study of the freight transportation market by rail for 2017–2018]. https://amcu.gov.ua/storage/app/sites/1/Docs/doslidzhennya_rynkiv/%2028%2001%202019.pdf (Accessed 14 October 2024)
Bakalinskyi, O. V., & Malitskyi, V. V. (2022). Problemy ta tendentsii rynku vykorystannia vantazhnykh vahoniv [Problems and trends of the freight wagon usage market]. Naukovo-praktychniy zhurnal “Zaliznychnyi transport Ukrainy”, (4[145]), 7–15. https://doi.org/10.34029/2311-4061-2022-145-4-07-15