ІНСТРУМЕНТАРІЙ СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ В ОЦІНЦІ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15802/rtem2024/317053

Ключові слова:

ритейл, рекламна діяльність, TOPSIS, стратегічний інструментарій, ефективність

Анотація

Мета. Розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення управління рекламною діяльністю підприємств у сфері ритейлу в турбулентних умовах. Методика. В процесі дослідження використані теоретичні та емпіричні методи дослідження, а саме: діалектичного пізнання; дедукції та індукції; узагальнення й наукової абстракції; синергетики; морфологічного аналізу; синергічний підхід, методи стратегічного аналізу. Результати. Досліджено вітчизняний ринок ритейлу. Розкрито особливості провадження рекламної діяльності на вітчизняному ринку ритейлу. Представлено напрями вдосконалення управління рекламною діяльністю підприємства у сфері ритейлу в умовах війни та постковідний періоди. Наукова новизна. Оцінено, на основі стратегічного інструментарію – методика TOPSIS – ефективність рекламних кампаній підприємства та запропоновано напрями їх вдосконалення. Практична значимість одержаних результатів. Результати теоретичних розробок та практичних рекомендацій полягають у важливості врахування їх при розробці рекламних кампаній суб’єктів господарювання в умовах невизначеності та ризику.

Біографії авторів

Оксана Деркач, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

к.е.н., доц., доцент кафедри менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності

Алла Степанова, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

к.е.н., доц., доцент кафедри менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності

Посилання

Altshuler, L. & Tarnovskaya, V.V. (2010) Branding Capability of Technology Born Globals. Journal of Brand Management, 18, 212–227. https://doi: 10.1057/bm.2010.47

Balan V. H. (2008). Pryiniattia upravlinskykh rishen. Metody, modeli, terminy, poniattia, katehorii. Testovi zavdannia. Dilovi ihry: navch. posib. [Making managerial decisions. Methods, models, terms, concepts, categories. Test tasks. Business games: teaching aids.] Kyiv: Nichlava,465 р. [in Ukrainian]

Bilorus T. V., Firsova S. H. (2018) Orhanizatsiine zabezpechennia formuvannia ta rozvytku brenda kompanii robotodavtsia [Organizational support for the formation and development of the employer's company brand]. Biznes Inform [Business Inform] № 7, 314-326 [In Ukrainian]. Available at: http://bulletin-econom.univ.kiev.ua/ua/archives/3842#more-3842

Jefkins, Frank, Yadin, Daniel L. (2000). Advertising. Pearson Education, 394 р.

Kotler P and Armstrong G (2008). Principles of marketing. 12th ed., Upper Saddle River, NJ: Pearson/Prentice Hall.

Kotler P, and Fox K (1995). Strategic marketing for educational institutions, 2nd ed., Englewood Cliffs, N.J. Prentice-Hall.

Kotler, P. and Keller, K. L. (2009). Marketing management, 13th ed. New Jersey: Pearson Education, Inc.

Kotler , P .and Pfoertsch , W .(2006) B2B Brand Management. New York: Springer, Berlin/Heidelberg

O'Guinn, Thomas C., Allen, Chris T., Semenik, Richard J. (2009). Advertising and Integrated Brand Promotion, South-Western, 726 р.

RAU Analytics. Heohrafiia ryteilu-2024: v yakykh rehionakh ta yak predstavleni hravtsi osnovnykh haluzei torhivli Ukrainy [Geography of retail-2024: in which regions and how are the players of the main trade sectors of Ukraine represented?]. Available at: https://rau.ua/novyni/geografija-ritejlu-2024-10/ [In Ukrainian].

Starostina A.O., Kravchenko V.A., Pryhara O.Iu., Yarosh-Dmytrenko L.O. (2018). Marketynh [Marketing]. Study guide Kyiv: «Interservice». 216 р. [In Ukrainian].

Stepasiuk L.M., Starominskyi V.B. (2024). Novi tendentsii ta vyklyky vitchyznianoho prodovolchoho riteilu [New trends and challenges of domestic food retail]. Ekonomika ta suspilstvo. [Economy and society], 59. Available at: DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-59-20 [In Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-19

Як цитувати

Деркач, О., & Степанова, А. (2025). ІНСТРУМЕНТАРІЙ СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ В ОЦІНЦІ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА. REVIEW OF TRANSPORT ECONOMICS AND MANAGEMENT, (12(28), 118–125. https://doi.org/10.15802/rtem2024/317053

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ТРАНСПОРТУ