ІНСТРУМЕНТАРІЙ СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ В ОЦІНЦІ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.15802/rtem2024/317053Ключові слова:
ритейл, рекламна діяльність, TOPSIS, стратегічний інструментарій, ефективністьАнотація
Мета. Розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення управління рекламною діяльністю підприємств у сфері ритейлу в турбулентних умовах. Методика. В процесі дослідження використані теоретичні та емпіричні методи дослідження, а саме: діалектичного пізнання; дедукції та індукції; узагальнення й наукової абстракції; синергетики; морфологічного аналізу; синергічний підхід, методи стратегічного аналізу. Результати. Досліджено вітчизняний ринок ритейлу. Розкрито особливості провадження рекламної діяльності на вітчизняному ринку ритейлу. Представлено напрями вдосконалення управління рекламною діяльністю підприємства у сфері ритейлу в умовах війни та постковідний періоди. Наукова новизна. Оцінено, на основі стратегічного інструментарію – методика TOPSIS – ефективність рекламних кампаній підприємства та запропоновано напрями їх вдосконалення. Практична значимість одержаних результатів. Результати теоретичних розробок та практичних рекомендацій полягають у важливості врахування їх при розробці рекламних кампаній суб’єктів господарювання в умовах невизначеності та ризику.
Посилання
Altshuler, L. & Tarnovskaya, V.V. (2010) Branding Capability of Technology Born Globals. Journal of Brand Management, 18, 212–227. https://doi: 10.1057/bm.2010.47
Balan V. H. (2008). Pryiniattia upravlinskykh rishen. Metody, modeli, terminy, poniattia, katehorii. Testovi zavdannia. Dilovi ihry: navch. posib. [Making managerial decisions. Methods, models, terms, concepts, categories. Test tasks. Business games: teaching aids.] Kyiv: Nichlava,465 р. [in Ukrainian]
Bilorus T. V., Firsova S. H. (2018) Orhanizatsiine zabezpechennia formuvannia ta rozvytku brenda kompanii robotodavtsia [Organizational support for the formation and development of the employer's company brand]. Biznes Inform [Business Inform] № 7, 314-326 [In Ukrainian]. Available at: http://bulletin-econom.univ.kiev.ua/ua/archives/3842#more-3842
Jefkins, Frank, Yadin, Daniel L. (2000). Advertising. Pearson Education, 394 р.
Kotler P and Armstrong G (2008). Principles of marketing. 12th ed., Upper Saddle River, NJ: Pearson/Prentice Hall.
Kotler P, and Fox K (1995). Strategic marketing for educational institutions, 2nd ed., Englewood Cliffs, N.J. Prentice-Hall.
Kotler, P. and Keller, K. L. (2009). Marketing management, 13th ed. New Jersey: Pearson Education, Inc.
Kotler , P .and Pfoertsch , W .(2006) B2B Brand Management. New York: Springer, Berlin/Heidelberg
O'Guinn, Thomas C., Allen, Chris T., Semenik, Richard J. (2009). Advertising and Integrated Brand Promotion, South-Western, 726 р.
RAU Analytics. Heohrafiia ryteilu-2024: v yakykh rehionakh ta yak predstavleni hravtsi osnovnykh haluzei torhivli Ukrainy [Geography of retail-2024: in which regions and how are the players of the main trade sectors of Ukraine represented?]. Available at: https://rau.ua/novyni/geografija-ritejlu-2024-10/ [In Ukrainian].
Starostina A.O., Kravchenko V.A., Pryhara O.Iu., Yarosh-Dmytrenko L.O. (2018). Marketynh [Marketing]. Study guide Kyiv: «Interservice». 216 р. [In Ukrainian].
Stepasiuk L.M., Starominskyi V.B. (2024). Novi tendentsii ta vyklyky vitchyznianoho prodovolchoho riteilu [New trends and challenges of domestic food retail]. Ekonomika ta suspilstvo. [Economy and society], 59. Available at: DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-59-20 [In Ukrainian].