КОМУНІКАЦІЇ В УПРАВЛІННІ: АНАЛІЗ, ВИКЛИКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15802/rtem2024/326611

Ключові слова:

оптимізація взаємодій, менеджерська комунікація, комунікаційні стратегії, інтерв’ю з експертами, порівняльний аналіз, комунікації в управлінні

Анотація

Мета. Метою статті є надання всебічного аналізу комунікаційних практик в управлінні, а також визначення викликів та розробка стратегій для їх подолання. Методика. Для дослідження застосовано літературний огляд, аналіз кейсів, порівняльний аналіз та інтерв'ю з експертами. Літературний огляд охоплює теоретичні праці та емпіричні дослідження з метою виявлення наявних моделей комунікацій в управлінні. Аналіз кейсів розглядає реальні приклади успішних комунікаційних стратегій, порівняльний аналіз вивчає практики в різних організаціях і галузях, а інтерв'ю з експертами дозволяють отримати додаткові дані щодо практичних аспектів. Результати. У результаті проведеного дослідження були виявлені ключові виклики у сфері комунікаційного менеджменту та ефективні стратегії для їх вирішення. Аналіз конкретних кейсів та порівняльний підхід показали, що адаптація комунікаційних практик до особливостей організації покращує управлінську ефективність. Наукова новизна. Наукова новизна дослідження полягає у застосуванні комплексного підходу до аналізу комунікацій у менеджменті, що включає як теоретичне, так і емпіричне обґрунтування практичних рішень. Використання порівняльного аналізу дозволило виявити нові тренди у різних індустріях та організаціях. Практична значимість. Практична значимість статті полягає в розробці рекомендацій для покращення комунікаційних процесів у сучасних організаціях, що може допомогти управлінцям впроваджувати більш ефективні стратегії взаємодії та прийняття рішень на основі аналізу реальних кейсів та експертних думок.

Біографії авторів

Н.А. БОЧАРОВА, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

к.е.н., доцент, доцент кафедри менеджменту

І.О. ЯРОВИЙ, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

здобувач наукового ступеня доктора філософії PhD спеціальності 073 «Менеджмент»

Посилання

Azhazha, M.A., Fursin, O.O., & Venger, O.M. (2021). Communication management as a factor in increasing the efficiency of public management and administration. Humanities Studies, 9(86), 127-137 [in Ukrainian].

Lavrynenko, S., Zelinska, A., & Bezdіtko, O. (2023). Business communications and their innovativeness in the enterprise management system. Ekonomika ta suspilstvo, 48 [in Ukrainian].

Naumenko, N., & Samokhval, A. (2023). The role and place of effective communications in IT management in the first year of the Russian-Ukrainian war. In Rebuild Ukraine: sprava vsogo tsyvilizovanoho svitu. Kyiv: Vezha-Druk [in Ukrainian].

Rovenska, V., Smyrnova, I., & Latysheva, O. (2023). The role of communications in the formation of a creative environment for the successful implementation of projects in the context of "performance management". Ekonomika ta suspilstvo, 49 [in Ukrainian].

Fursin, O.O. (2021). Communication management as a system of social interaction and "human existence in communication". Innovatsiinyi rozvytok suchasnoi ekonomiky: novi pidkhody ta aktualni doslidzhennia, 70 [in Ukrainian].

Cherednychenko, V. (2022). Communicative management in the strategy of enterprise development. Ekonomika ta suspilstvo, 42 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-19

Як цитувати

БОЧАРОВА, Н., & ЯРОВИЙ, І. (2025). КОМУНІКАЦІЇ В УПРАВЛІННІ: АНАЛІЗ, ВИКЛИКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ. REVIEW OF TRANSPORT ECONOMICS AND MANAGEMENT, (12(28), 12–19. https://doi.org/10.15802/rtem2024/326611

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ