РЕКЛАМНО-КОМУНІКАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ СТИМУЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ ВНУТРІШНЬОГО ТУРИЗМУ
DOI:
https://doi.org/10.15802/rtem2025/338459Ключові слова:
податки, туристичний збір, стратегія, стратегія економічного розвиткуАнотація
Мета. Стаття присвячена розкриттю інструментів стимулювання розвитку внутрішнього туризму в Україні, зокрема через впровадження оновлених рекламно-комунікаційних стратегій. Методика. Методичною основою теми наукового дослідження є праці вітчизняних і зарубіжних авторів, а також інших наукових ресурсів. Для вирішення поставлених завдань обґрунтовано, які завдання необхідно вирішити, проаналізовано деякі статистичні матеріали, визначено, які результати можна буде досягнути, щоб стимулювати розвиток внутрішнього туризму. Результати. У роботі запропоновано розроблену автором «Схему взаємодії із споживачами туристичних послуг у контексті формування рекламно-комунікаційних стратегій підприємства», впровадження якої у практичну діяльність учасниками ринку туристичних послуг, сприятиме вищому рівню переконання споживачів придбати туристичні послуги. Наукова новизна. Особливою відмінністю рекламно-комунікаційних стратегій, які використовують учасники ринку туристичних послуг, є персоналізоване забезпечення освідомлення споживачів певних цільових сегментів про покупку, яку вони можуть здійснити. Постійне підвищення рівня освідомлення споживачів, що найкраще відповідатиме цілям конкретної аудиторії, дозволить краще стимулювати розвиток внутрішнього туризму.
Практична значимість. Впровадження у практичну діяльність підприємствами сфери туризму запропонованої авторами «Схеми взаємодії із споживачами туристичних послуг, у контексті формування рекламно-комунікаційних стратегій підприємства», забезпечить вищий рівень розвитку внутрішнього туризму. Це неодмінно приведе до збільшення обсягів продажу турів у більш довгостроковій перспективі, що забезпечить вищий рівень їх економічної ефективність, а також вищий рівень розвитку національної економіки
Посилання
Artyukh K. (2022). Rest on generators: how tourism is organized in Ukraine in the winter of 2022-2023. Ukrinform. Access mode: https://www.ukrinform.ua/rubric-society/3634086- vidpocinok-na-generatorah-ak-vlastovanij-turizm-v-ukraini-vzimku-20222023.htm
Vyhovsky D.S. Trends and prospects for tourism development: Ukraine and the world. Black Sea Economic Studies. 2024. Issue 86. – P. 15-20.
Gabchak N.F., Gabchak S.E. Domestic tourism of Ukraine: trends, problems and development opportunities during the war period, DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-52-67
Dyachenko L.A., Sadula L.M. Formation of a national brand in wartime and new opportunities for economic development of Ukraine, Review of transport economics and management, 2024, Issue 11 (27). P.11-18.
Zarubina A.V., Onoyko Y.Yu., Shcherbatyuk N.I. Modern trends in the development of domestic tourism. Economy and Society. 2023. Issue 48. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-48-32
Teodorovych L. V. Measures to promote the development of tourism in Ukraine under epidemic risks/ L. V. Teodorovych // Bulletin of the Khmelnytsky National University. No. 2 (292). Khmelnytsky, 2021. – P. 179 – 183.
Mocherny S.V., Economic Encyclopedia in 3 volumes./ Ed. S.V. Mocherny et al. – K.: Publishing House "Academy", 2002. - 952p.
Wells, W., Burnett, J., & Moriarty, S. (2001). Advertising: Principles and practice.
Ministry of Economy of Ukraine [Electronic resource. ] - access mode:http // www.me.gov.ua / (access date: 06/21/2025)
State Agency for Tourism Development in Ukraine, [Electronic resource. ] - access mode:http // www. tourism.gov.ua / (access date: 06/27/2025)11. All-Ukrainian Advertising Coalition [Electronic resource. ] - access mode: http // www. vrk.org.ua / (access date: 15.06.2025)
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Артюх К. (2022). Відпочинок на генераторах: як влаштований туризм в Україні взимку 2022-2023. Укрінформ. Режим доступу: https://www.ukrinform.ua/rubric-society/3634086- vidpocinok-na-generatorah-ak-vlastovanij-turizm-v-ukraini-vzimku-20222023.htm
Виговський Д.С. Тенденції та перспективи розвитку туризму: Україна та світ. Причорноморські економічні студії. 2024. Випуск 86. – С. 15-20.
Габчак Н.Ф., Габчак С.Є. Внутрішній туризм України: тенденції, проблеми та можливості розвитку у воєнний період, DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-52-67
Дяченко Л.А., Садула Л.М. Формування національного бренду в умовах війни та нові можливості економічного розвитку України, Review of transport economics and management, 2024, Випуск 11 (27). С.11-18.
Зарубіна А.В, Онойко Ю.Ю., Щербатюк Н.І. Сучасні тенденції розвитку внутрішнього туризму. Економіка та суспільство. 2023. Випуск 48. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-48-32
Теодорович Л. В. Заходи сприяння розвитку туризму в Україні в умовах епідемічних ризиків/ Л. В.Теодорович // Вісник Хмельницького національного університету. № 2 (292). Хмельницький, 2021. – С. 179 – 183.
Мочерний С.В., Економічна енциклопедія у 3-х томах./ Редкол. С.В. Мочерний та ін. – К.: Видавничий дім «Академія», 2002. - 952с.
Wells, W., Burnett, J., & Moriarty, S. (2001). Advertising: Principles and practice.
Міністерство економіки України [Електронний ресурс. ] - режим доступу:http // www.me.gov.ua / (дата звернення: 21.06.2025р.)
Державне Агенство розвитку туризму в Україні, [Електронний ресурс. ] - режим доступу:http // www. tourism.gov.ua / (дата звернення: 27 .06.2025р.)
Всеукраїнська рекламна каоліція [Електронний ресурс. ] - режим доступу:http // www. vrk.org.ua / (дата звернення: 15.06.2025р.)