Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
REVIEW OF TRANSPORT ECONOMICS AND MANAGEMENT
Поточний випуск
Архіви
Анонси
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 13(29) (2025): REVIEW OF TRANSPORT ECONOMICS AND MANAGEMENT
№ 13(29) (2025): REVIEW OF TRANSPORT ECONOMICS AND MANAGEMENT
Опубліковано:
2025-10-04
Весь випуск
13(29)_2025
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ
РОЗВИТОК ЛОГІСТИЧНИХ ХАБІВ ЯК СКЛАДОВА МИТНОЇ ПОЛІТИКИ
Т. В. ЖИБЕР
5-14
5-14 (English)
ПРОБЛЕМИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ РИНКУ ЕЛЕКТРОННИХ ПЛАТЕЖІВ В УКРАЇНІ
Л. КВАСНІЙ, А. АХЕК’ЯН, О. МОРАВСЬКА
15-24
15-24
ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА УКРАЇНИ В УМОВАХ ВІЙНИ: ВИКЛИКИ, ТРАНСФОРМАЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Олена Москвічова
25-32
25-32
РЕКЛАМНО-КОМУНІКАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ СТИМУЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ ВНУТРІШНЬОГО ТУРИЗМУ
Л. ДЯЧЕНКО
33-39
33-39
ТРАНСФОРМАЦІЯ ПЕРСОНАЛЬНОГО ПОДАТКОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В УКРАЇНІ В УМОВАХ ВІЙНИ
В. РУДЕНКО
40-48
40-48
ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ У СВІТОВИЙ РИНОК ЛОГІСТИЧНИХ ПОСЛУГ
Алла Василівна Тарасюк
49-53
49-53
ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ ТОВАРІВ ЯК КЛЮЧОВИЙ ТРЕНД СУЧАСНОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ
Ірина Ангелко
54-61
54-61
ТУРИЗМ ЯК СКЛАДОВА ЯКОСТІ ЖИТТЯ У КОНТЕКСТІ ЦИРКУЛЯРНОЇ ЕКОНОМІКИ
Л. ДЯЧЕНКО, О. КОВАЛЕНКО, Л. САДУЛА
62-70
62-70
ВПЛИВ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПІДПРИЄМНИЦЬКУ АКТИВНІСТЬ В УКРАЇНІ
В. П. ПЕТРЕНКО
71-79
71-79 (English)
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ТРАНСПОРТУ
ІННОВАЦІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ МЕНЕДЖМЕНТУ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Г. ІЛЬНИЦЬКА-ГИКАВЧУК
80-85
80-85
ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМ БІЗНЕС-АНАЛІТИКИ В СТРАТЕГІЧНОМУ УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ
О. ГОНЧАРУК, Т. ЛАНДЯК, Л. МЕЛЬНИК
86-97
86-97
ФІНАНСИ І ОБЛІК, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК
ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ФІНАНСОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ
Ю. ЯРОВА
98-105
98-105
ВИКОРИСТАННЯ ФІНАНСОВОГО КОНСАЛТИНГУ У МЕХАНІЗМІ УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОЮ БЕЗПЕКОЮ ПІДПРИЄМСТВА У ПРОЦЕСІ ЙОГО РОЗВИТКУ ПІД ВПЛИВОМ ЦИФРОВІЗАЦІЇ
Н. ЗАЧОСОВА, А. ШЕВЧЕНКО
106-114
106-114
ПОВЕДІНКОВА ЕКОНОМІКА
ВПЛИВ ЕВРИСТИКИ НА СТИЛЬ ЛІДЕРСТВА: ДОСЛІДЖЕННЯ КОГНІТИВНИХ ПАСТОК КЕРІВНИКІВ
Ірина Котовська
115-121
115-121
ЦИФРОВА ЕКОНОМІКА, МАТЕМАТИЧНІ І ІНСТРУМЕНТАЛЬНІ МЕТОДИ ЕКОНОМІКИ
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ОЦІНКИ КРЕДИТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ: НОВІ ГОРИЗОНТИ ФІНАНСОВИХ СТРАТЕГІЙ
Лілія ДОБРИК, Марина РУДЕНКО, Влад КУЧЕРЕНКО, Ярослав ШЕЛЕСТ
122-137
122-137
ХОЛАКРАТІЯ ЯК РЕВОЛЮЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ В КОНТЕКСТІ СТАНОВЛЕННЯ ГЛОБАЛЬНОЇ ЦИФРОВОЇ ЕКОСИСТЕМИ
Н. РЯБЕЦЬ
138-146
138-146
ВПЛИВ ЦИФРОВІЗАЦІЇ НА МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ КРЕАТИВНОЇ ІНДУСТРІЇ
Тетяна Сак, А. КОЗЕЛ, М. ЩУРОВ
147-154
147-154
РОЛЬ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА ШТУЧНИХ НЕЙРОННИХ МЕРЕЖ У ФОРМУВАННІ НОВОЇ ПАРАДИГМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ
В.О. ШЕВЧУК
155-164
155-164
ДИСКУСІЙНА РУБРИКА
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПРИНЦИПІВ ФУНКЦІОНУВАННЯ БЕЗІНФЛЯЦІЙНОЇ ВИСОКОЕФЕКТИВНОЇ МАКРОЕКОНОМІЧНОЇ СИСТЕМИ НА БАЗІ КОНЦЕПЦІЇ НОВОГО КОСМІЧНОГО СВІТОГЛЯДУ
В. В. МЯМЛІН
165-185
165-185
СОЦІОПСИХОЛОГІЧНЕ ОСМИСЛЕННЯ ВІЙНИ У СУСПІЛЬСТВІ: ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ У СТРУКТУРІ УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ ВІЙНИ ТА ПОСТВІЙНИ
Б. АНДРУШКІВ, Л. ГОЛОВКОВА, К. ХАННУФ, О. ГАГАЛЮК, Н. КИРИЧ, О. ПОГАЙДАК
186-198
186-198
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Мова
English
Українська
Подати статтю
Подати статтю